Fizyoterapist Kimdir?

Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Fizyoterapist; insanların ağrısız bir hayat sürmesi, vücut yapısının esneklik, güç, koordinasyon ve denge gibi faktörlerinin uyum içerisinde, işlevsel olarak sağlıklı yaşam tarzına geçişlerini ve bu yaşam tarzını benimsemelerini amaçlar. Kas ve sistem bozukluklarının teşhisine göre hastaya uygun fizyoterapi programları hazırlayarak problemin şiddetinin azalmasını veya tamamen ortadan kaldırılmasını sağlar.  Kişiye özel programlar belirleyerek kişinin en verimli ve en hızlı şekilde sağlık durumundaki iyileşmesine katkı sağlar. Fizyoterapi uygulamalarının yanında kişiye özel egzersiz ve hareket programları  hazırlayarak kişinin iyileşme sürecinde etkin rol oynar.

Fizyoterapi Danışmanlığı

Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Tanısı konulmuş hastalıklarınızla ilgili her türlü sorunuzu sorabileceğiniz danışmanlık hizmetimizdir.

Danışmanlık hizmetimiz sonrasında tanınıza yönelik egzersizleri fizyoterapistimiz ile birlikte yapabilir. Bel-boyun ağrıları, fıtık, omuz problemleri, diz problemleri, kadın sağlığı problemleri, çene problemleri, skolyoz, lenfödem gibi hastalıkların terapi süreçlerini fizyoterapistimiz eşliğinde daha bilinçli ve güvenli bir şekilde yürütebilirsiniz.

Manuel Terapi

Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

İleri seviye fizyoterapi tekniklerinin uygulandığı manuel terapi uygulamalarında rahatlatıcı etkinin yanı sıra iyileştirici ve tedavi edici etki ön plandadır. Manuel terapi ile sinir sıkışması ve kompresyonun giderilmesi, ağrı ve iltihabın azaltılması, dolaşımın iyileştirilmesi ve stresin hafifletilmesinin yanı sıra sindirime yardımcı olma ve sinir sistemini yatıştırmak da mümkündür.

Tüm bu medikal faydalarının yanında herhangi bir rahatsızlığı olmayan danışanlarımıza esnekliği ve hareket aralığını geliştirme, koordinasyon ve duruşun iyileştirilmesi ile gelecekte ortaya çıkabilecek olası kronik ağrı durumlarının önlenmesine yardımcı olmak amacıyla tavsiye edilmektedir.

Klinik Masaj

Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Medikal masaj, ağrıları gidermek, dolaşımı arttırmak, hareket kabiliyetini arttırmadaki psikolojik rahatlama sağlamak bunların hepsiyle beraber yaşam kalitesini artırmak amacıyla yapılabilmektedir.

​          Medikal masaj, vücudumuzu kontrol eden sinir sistemleri arasında dengeyi saplayarak vücudumuzun sürekli gergin ve tetikte olma halini ortadan kaldırır.​

Bunun dışında mekanik etkisi ile kan dolaşımını artırır, kas-tendon-bağ doku gibi yumuşak doku içerisindeki ve çevresindeki yapışıklıkları azaltır, bu dokuların içindeki sıvı"kan ve hücre sıvısı" hareketliliğini artırır. ​

Cildin dolaşımının yanında esnekliğini de arttırır. Bu sayede ciltteki kırışıklıkları, çatlamaları önlemiş olur.

Kişiye Özel Egzersiz Programları

Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Kişiye Özel Egzersiz Programları kas iskelet sistemi rahatsızlıklarını önlemek ve tedavi etmek amacıyla kişiye özel uygulanan egzersizler bütünüdür.

Kişiye Özel Egzersiz Programlarında kişinin rahatsızlığına göre doktor kontrolünde ve bir fizyoterapist eşliğinde hedefe yönelik program oluşturulur. Amaç sadece kas güçlendirmeye yönelik değildir. Ayrıca hastaların yaşam kalitesini artırarak günlük yaşam aktivitelerinin daha kolay yapılmasını sağlar.

Kadın Sağlığı Fizyoterapisi

Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Kadın sağlığı fizyoterapisi, kadın sağlığı sorunlarının tedavisi ve yönetimine odaklanan bir fizyoterapi alanıdır. İlk dönemlerinde kapsamı sadece gebelikteki sırt ağrısı ve pelvik ağrılardan oluşurken, yıllar içinde bu kapsam genişlemiş ve kadınlarda mesane, vajina ve bağırsakları etkileyen bir dizi sorunun giderilmesine yönelik tedaviler için de başvurulan bir tıp alanı haline gelmiştir. Kadın sağlığı fizyoterapisi, günümüzde kadınların hayat boyu ihtiyaç duyabilecekleri bir fizyoterapi ve rehabilitasyon dalı olarak varlığını sürdürmektedir.

Thetahealing Eğitimleri

Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Thetahealing tekniği ile hayatınızda  yaşadığınız sorunların bilinçaltı sebeplerini tek tek tespit ederek bunları dönüştürebilirsiniz.

Thetahealing Uygulamaları

Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Theta kavramı; beyin dalgalanmasının ismidir. Ve bu meditasyon yöntemi adını beyin dalgalarından esinlenerek almıştır. Kuantum mantığına dayanan yöntemin ana kuralı, “Şahit Olma” işlemidir. Kişi hayatındaki değişikliklerinin farkına vardığında ve nasıl mutlu olduğunu gördüğünde, iyileştiğine şahit olduğunda, bu felsefe de amacına ulaşmış olur. Bilinçaltınızda yaşadıklarınızı, günlük hayata aktarmanızı sağlayacak bu yöntem, istediğiniz ve dilediğiniz gibi yaşamanızı sağlayacaktır.

Access Bars Uygulama ve Eğitimleri

Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Başın üzerinde yer alan 32 özel noktaya uygulanan bir enerji seansıdır. İnsanların farklı şekilde işlev yapmalarına, değişimlerine ve hayatlarında olasılıklara açık olmalarına yardım eden bir bilinçaltı temizliği enerji çalışmasıdır.

Bedenimizle bağlantılı bu 32 nokta, herhangi bir zamanda yarattığımız veya aldığımız; düşünce, fikir, inanç ve görüşleri saklar. Bu noktalar; sözel proseslerle ele aldığımız, kaynak olarak tanımladığımız bilgilere dayalıdır. Bu nedenle barsların çalıştırılması, dinamik bir ihtiyaçtır.

Sizin Sorununuz Bunlardan Biri mi?

(Bilgi Edinmek İçin Resme Tıklayın)

bel fıtığı Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Bel Fıtığı

boyun fıtığı Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Boyun Fıtığı

omurga ağrısı Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Omurga Problemleri

El-Ayak Yaralanmaları

Kalıtsal Problemler

Romatizm Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Romatizmal Problemler

Skolyoz Afyon Fizyoterapist Fizyoneva Thetahealing Bilinçaltı Terapi

Skolyoz

Kifoz - Lordoz

Sinir Sistemi Problemleri

Eklem Problemleri

Boyun Ağrıları

Genel vücut ağrıları

Sinir Kas Problemleri

İleri Yaş Egzersizleri

Uygulama ve Hizmetler

FizyoNeva Fizyoterapi Danışmanlığı yanısıra ve Thetahealing ile Access Bars gibi bilinçaltı uygulama ve eğitim hizmetleri sunmaktadır.

Fizyoterapi hizmetleri hekimliğin teşhis ve tanısı sonrası hastaya bilimsel, güncel, kanıta dayalı ve fizyoterapistin kendine has değerlendirme metotlarını kullanarak gerçekleştirilir.

Fizyoterapist, doktor tarafından konulmuş bir tanıya uygun bir tedavi programı oluşturur. Yaş ilerlemesine bağlı kas hastalıkları, fiziksel engellilik, sistem bozuklukları gibi tanısı konmuş hastalıklara fizyoterapi uygulamaları ile engel olmak için gerekli çalışmaları yapar.

Dünya'da birçok ülkede fizyoterapistler tüm değerlendirmeleri ve tedavi programlarını kendileri uygulayabilmektedirler ve bireylerin direk olarak ulaşma hakkı vardır. Ancak ülkemizde mevzuatlar gereği bu direk ulaşım hakkı sınırlandırılmış durumdadır.

FizyoNeva, insan vücut ağrı ve bozukluklarının bilinçaltı nedenlerini de değerlendirebilmek amacıyla Thetahealing ve Access Bars hizmetleri de sunmaktadır, çünkü günümüzde yaşantımızın getirdiği streslerin birçok hastalığı tetiklediği  gerçekliği ortada iken sorunları tek başına fiziksel olarak değerlendirmenin doğru sonuca ulaşmada yararlı olduğu düşüncesi eksik kalmaktadır. Bundan dolayı gerekli olan danışanlarda bütüncül bir yaklaşımla değerlendirme yapılmakta ve program bu minvalde şekillenmektedir.

Hizmetlerin detaylarına ilgili bölümlerinden ulaşabileceğiniz gibi detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

ŞİFA DOLU GÜNLER DİLERİZ.